Yaşam

Burçlar ve aktivistler – Duygusal bir yengeç: Gamze hocam

Perşembe, 7 Eylül 2017

Burçlar ve aktivistler yazı dizimizin dördüncü konuğu duygusal bir yengeç, Gamze hocam: Beni az seviyormuş, en iyi arkadaşı değilmişim, benden ayrılmış gibi durumlara takılmam. Bana ne!

Merhaba sevgili Lubun Astroloji okurları. Bu hafta Burçlar Ve Aktivistler köşesinde çok özel bir konuğum var. Kim mi? Elbette, Hocaların Hocası; Gamze Hoca!

Hocam'ı videolarda hayranlıkla izlerken, İstanbul Onur Haftası'nın kapanış partisinde tanışma fırsatı buldum. Röportaj teklifimi mutlulukla kabul etti. Ertesi gün Hocam, ben ve Semih, Beşiktaş'ta kahveler içtik, fallar baktık ve bir o kadar çarpıcı bu röportajı gerçekleştirdik.

Karşınızda koli hayatıyla, umutlarıyla, hedefleriyle ve bilinmeyen yönleriyle; Hocam!

Hocam merhaba. Gamze Hoca kimdir ve ne burcudur? Bize kendinizden bahseder misiniz?

Hocam yengeç burcudur. Kendi işlerinden çok, sevdiklerinin işlerini halletmeye çalışan, son derece verici ve tam bir yengeç burcu... Müzikle yatar müzikle kalkarım. Aynı zamanda duygusal beklentilerim var çevremden. Yaptığım işleri kaliteli yapmaya çalışıyorum. İnsanların sevgisini-saygısını kazanmayı, onları yalnız hissettirmemeyi önemsiyorum. İçimden geleni yapıyorum ve insanları içlerinden geldikleri gibi davranmaları için motive etmeye çalışıyorum. Dertlilerin dermanı Gamze Hoca.

Burcunuzdan memnun musunuz?

Çok memnunum. Türkiye'nin en iyi doğum haritasına sahibim.

Peki sizce yengeç burcu nasıl bir burç?

İnsanlar hep ağlak ve duygusal olduğumuzu düşünüyorlar ama yengeç burcu bir işe duygularıyla başlar sonra mantığını da ekler. Duygu bizim için sadece bir motivasyon kaynağı. Yengeç burcu çok kolay etkileniyor ve kendini yıpratıyor. Bu hayatı kurtaramadığı ve dünyaya katkı sağlayamadığı için kendini dövebilir. O yüzden yengeç burcunun kendini gerçekleştirmesi gerekir. Ben mesela içimde hiçbir sıkıntı yokken geceleri yatakta ağlardım ve o an dünyada acı çeken birinin acısını paylaştığıma inanırdım. Yengeç burcunun dünyanın bir yerinde sevinebilen bir insanın da sevincini paylaşabileceğini öğrenmesi gerek.

Nazara inanıyor musunuz peki?

İnanmaz mıyım? Ben nazara çok geliyorum. Kendime de nazar değdiririm ayrıca. "Oha! Ne güzel gidiyor her şey." diyorum. Sonra hoop! Dillendirmemem gerek. Başkasına değil kendime bir de. Şöyle arkama yaslanıp; "oh be!" dememem gerekiyor.

-Semih: Deme zaten! Hep, kötü gidiyor de.

Sevdiklerinizi paylaşmak konusunda kıskanç mısınız? Bence yengeç burcu bu konuda kıskanç oluyor.

Kıskanç değilim ama şöyle bir durumum var benim; çevrem değerimi biliyorsa bana istediğim sevgiyi zaten verir. Vermiyorlarsa zaten çevrem o çevre değildir. Beni az seviyormuş, en iyi arkadaşı değilmişim, benden ayrılmış gibi durumlara takılmam. Bana ne! Yengeç burcu hata yapan kişi cezasını bulsun ister. Sonra o insanın gerçek yüzünü göremediği için kendisini cezalandırır. Zaten kendisini cezalandırmaya meyilli bir burç.

En anlaşabildiğiniz ve anlaşamadığınız burçlar hangisi?

Aslan burcu en anlaşabildiğim burç. Aslanla çok iyi seks yapıyoruz ve çok gullümler. Ben sekste muhabbeti severim. Rahat olsun, kıskanmasın ama seksi de hissettirsin. Aslan burcu çok öyle... Öyle oldukları için kendileri de seksi oluyorlar. Kova burcunu da seviyorum. "Hadi!" dediğim zaman "hemen!" diyen bir burç kova. Kovalarla çalışmaktan çok keyif alıyorum. Mesela Madır Öktiş. Oğlak burcu ise en anlaşamadığım burç. Çok nadir oğlak sevdiklerim oldu. Oğlak burcu bana çok politik geliyor. Nabza göre şerbet veriyorlar. Özür dilerim yani.

Yıldız haritasıyla kendimi okşamayı öğrendim

Burçlara inanıyor musunuz peki?

Tabi ki inanıyorum. Sadece güneş burcu değil harita olayına girdiğimden beri kendimi daha çok gerçekleştirdiğime inanıyorum. Her şeyi bilemeyiz elbette ama kontrol etmem gereken duygularımı, törpülemem gereken yanlarımı yıldız haritasından buldum ben. Yıldız haritasıyla kendimi okşamayı öğrendim. Mistik bir yanım var benim. Ay bile git gel yapıyorsa, benim vücudum da sudan oluşuyorsa bana mı git gel yapmayacak? ki yengeç burcunun yönetici yıldızıdır ay. Ay hareket ettikçe deliriyorum, kuduruyorum ben.

Hocam, siz meşhur oldunuz. Bu durum hayatınızda neyi değiştirdi?

İnsanlara kolay açılamayan biriydim. Tanınmak hayatımda bu durumu değiştirdi. Ben videolarda Madır'la birlikteyim ve orada, Madır'ın yanında olduğum gibiyim. Sosyal bir maske takmıyorum, kibirli durmuyorum. Dışarıdan bana kibirlisin derlerdi normalde çünkü incinmekten korktuğum için kibri bir kalkan olarak kullanıyordum. İnsanlar beni gördüler, ilk izlenimi onlara verdim. Onlar da bana kucaklarını açtılar. O zaman bu insanlar beni seviyor dedim. Bu durum sosyalleşmemi kolaylaştırdı.

Ben dahil olduğunuz bütün videoları izledim ve bana hiç tatlı biri olarak gelmediniz. Aksine sizi zeki, ne dediğini bilen ve sivri dilli biri olarak gördüm hep.

İşte bu yüzden Hocam diyorlar bana.

Peki, 'Hocam' nereden geliyor?

Bunu açıklamıyorum fakat bazı kelimeler vardır beştir, kişiyle birlikte seksen beş olur. 'Hocam' da öyle oldu. İnsanlar bu soruyu soruyorlar. Sen bir iki saat benimle vakit geçir diyorum. Bir iki saat geçiyor ve sanki büyük bir sırra vakıf olmuşlarcasına şey diyorlar; "Hocam, galiba size neden Hocam dediklerini anladım. Bunu yaşamak gerekiyormuş."

Madır neden size 'Hocam' dedi. Madır bunu yaygınlaştırdı da bence.

Genel olarak arkadaş grubumuzda... Bak! Çok fenasın! Arkadaş grubumuzda Hocam demeye başladılar. Hocam bir cinsiyet belirtmiyor. Bizim arkadaş grubumuzda hanımefendi, beyefendi yoktur. Madır'la ben sonradan tanıştım. 'Hocam' kalıbı cinsiyet belirtmediği için Madır bunu sevmiş olabilir diye düşünüyorum. Zaten akışkan bir birey olduğum için de her videoda başka bir Hoca oluyorum. Haha.

İnsanlar sizi darlıyorlar mı peki?

Darlamıyorlar hayır ama ben hâlâ alışamadım. Üsküdar'da yürüyoruz mesela Aleyna Fox ile. Kulaklığım takılı, müzik dinliyorum o sıra dünyayla bağlantımı koparmışım ve birden önümde durup şey diyorlar, dudaklarını okuyorum; "HOCAM". Sonra ben de ehehe, ne oldu ki oluyorum. Sohbet ediyoruz, fotoğraf çekiliyoruz birlikte. Beni sevenler bana kendimi yalnız hissettirmiyorlar, ben de onlara gereken sevgiyi gösteriyorum. Benimle ilgili değil. Bizi izleyen kitlenin güzelliği bu. 

Kritik bir soru soracağım. Cevap vermek zorunda değilsiniz.

Ama bak! Sen neden böyle yapıyorsun? Biliyorsun, sorulan her soruya cevap veririm. Bunu bildiğin için yapıyorsun.

Günlük hayatımda nasılsam videolarda da öyleyim

Yani bunu bizzat ben sormak istiyorum aslında. Yorumlarda seni zaman zaman yerden yere de vurdular. Memelerin üzerinden çok fazla negatif yorumda bulundular. Bu durum sana ne hissettirdi?

Günlük hayatta nasılsam videolarda da öyleyim ben. Sokakta bana dik dik bakan insanı nasıl takmamayı öğrendiysem sosyal medyada da takmamayı öğreniyorum. O negatif yorumların yazıldığı zaman benim regl dönemimdi. Biraz üzüldüm yorumları okuyunca. Madır'la konuştum. Hani, niye ki ya iyi biriyim ben diyordum. Teşhirci, orospu, ahlaksız, iğrenç... Her şeyi dediler. Tamam orospuyum ama bunun memelerimle ne ilgisi var? Üzüldüm biraz işte. Madır bana kocaman bir platforma hitap ettiğimizi, biz bize olduğumuzu ve her yoruma kafayı takmamamız gerektiğini hatırlattı. Bu durum beni çok rahatlattı.

Bunu yüzüne söyleme gereksinimi duyuyorum açıkçası. Memelerin çok güzel ve sergilemekten asla vazgeçme. İnsanlar videolarda görmek istemiyor olabilirler ama ben görmek istiyorum.

Ben içimden geleni giyiyorum. Teşekkür ederim. Çok da seksüel bir şey değil. Alt tarafı meme. Benimkiler biraz büyük diye istediğim kıyafeti giyemeyecek değilim. Bir de abla diyorlar memeleri görünce. Bu bir kadınlık göstergesi değil ki, kaldı ki ben kendimi kadın olarak tanımlamıyorum. Ben sizin cinsiyetinizi merak etmiyorsam siz de benimkini merak etmeyin.

-Semih: İzlemeyecekler videolarını o zaman. Hiç!

Ablacılardır belki Hocam. Haha

Keşke. Öyle olsa sevinirim. Haha.

Kendi burcunuzun en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özelliği nedir?

Ne kadar çok üzülürsem üzüleyim birden başımı kaldırıyorum ve umutla kaldığım yerden devam ediyorum. Bu özelliğimi seviyorum. En sevmediğim özelliği ise; bazen affetmem gereken şeyleri affedemiyorum. Saçma bir mükemmeliyetçiliğe kapılabiliyorum. Hayat dersim sanırım bu benim. Affetmeyi yavaş yavaş öğreniyorum.

Kendi Youtube kanalınızı açmayı düşünüyor musunuz?

İstiyorum evet. Madır'la çok ortak yönlerimiz var ama Madır'dan ayrı zevklerim ve anlatmak istediklerim de var. Bunları Madır'ın kanalını kullanarak yapamam. Bir de emek vermek istiyorum. Hep Madır'ın üstünde emekler.

İnsanlar travestiliğimden korkuyorlar

Aşk/koli hayatınız nasıl gidiyor?

Ben çok çabuk etkilenen ve hızlı isteyen birisiyim. Karşımdakinin ölçüp tartmasına vakit bırakmıyorum. Aceleciliğim ilişkilerimi yaralıyor sanırım. Ya da insanlar travestiliğimden korkuyorlar. İlişkilerimde sosyal görünürlük kısmı pek olmuyor bu yüzden ama fetişist kolilerimi seviyorum. Ayak fetişistlerini çok severim. Sert ve dominantım biraz. O yatak parçalanacak! Beni doyuracaksın! Haha, doyuracaksın bak, dikkatini çekerim.

İş/eğitim hayatınız nasıl gidiyor?

Eğitim hayatım ve iş hayatım kötü. Mükemmel yapamıyorum diye hiçbir şeye başlamadım. Beni tatmin edebilecek şeyi bekliyorum. Beyaz yakalı olmayı düşünmüyorum. Eğitim hayatımda çok zorluklar yaşadığım bir dört senem oldu. Lisedeyken çeviriler yapardım ben. Boğaziçi'nde İngiliz Edebiyatı okuyorum, hiçbir şey yapamadım. Başkalarını memnun etmek için memnun olmadığım şeyler yaptım. Ruh hastası oldum, haha. Artık ideallerimi, hedeflerimi biliyorum. Onların peşinden koşacağım.

Hocam, ben size çok teşekkür ederim. Çok keyifli bir röportajdı. Son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı?       

Ya bana bırakma. Ben bilemem. Sizinle tanıştığıma çok mutlu oldum. Böyle yüz yüze, temassal, dokunsal, enerjisel şeylerden çok mutlu oluyorum. Küçük Öktiş'lere de böyle hissediyorum. İyi ki varsınız. Ben de çok teşekkür ederim.

Ben yeniden Hocam'a çok teşekkür etmek istiyorum. İyi ki tanımışım dediğim nadir insanlardan biri. Yengeç burcunun minnoşluğuna, yumuşak kalpliliğine sahip çok özel biri Hocam.

Hocam'ın Youtube kanalı açıldı. Şu linkten kanala ulaşabilir, abone olabilirsiniz.

Haftaya başka bir röportajda görüşmek üzere.

Editörden hediye, Gamze Hocam'ın ilk videosu...